HEMHJÄLP

Vad kan vi hjälpa dig med?

Vi finns här för dig!

Här hittar du frågor och svar, aktuell driftinformation och kontaktuppgifter.
AVDELNINGAR
Reklamationer beställning
Representantkontor i Göteborg

Du skall alltid kontakta din hantverkare direkt om du vill reklamera något som utförts vid ett uppdrag hos dig. Skulle du och hantverkaren inte komma överens kan du vända dig till oss för vidare hantering av ärendet.

 Göteborg
Välj reklamation i kontaktformuläret

Fakturafrågor
Representatkontor i Göteborg

Har du frågor på fakturan vad gäller delbetalning eller inbetalning då skall du alltid kontakta Profina Finans. Uppgifterna hittar du på fakturan. Gäller frågorna själva innehållet på fakturan skall du i första hand kontakta hantverkaren vars kontaktuppgifter du hittar i sms från 24 Duty. Om du inte når framgång med hantverkaren är du välkommen att kontakta oss direkt så hjälper vi dig vidare.

 Göteborg
Välj faktura i kontaktformuläret

Partners
Representantkontor i Göteborg

Du som ansluten partner kan ibland stöta på problem med appen, vissa funktioner, utbetalningar på utförda jobb, problem hos en kund eller rent av allmänna frågor kring partnerskapet. Då är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare.

 Göteborg
Välj partner i kontaktformuläret

SOCIALA MEDIER
GENERELL INFORMATION

24 Duty AB
Förmedlingstjänst

BESTÄLLNING

0240-24 24 24

Marknadens smartaste lösning för våra kunder

© 2020 All rights reserved

24 Duty AB

Kreditupplysning sker på alla beställningar enligt 24 Dutys allmänna villkor