HJÄLP
Vad kan vi hjälpa dig med?
Vi finns här för dig!
AVDELNINGAR
Reklamationer beställning
Representantkontor i Göteborg
Du skall alltid kontakta din hantverkare direkt om du vill reklamera något som utförts vid ett uppdrag hos dig. Skulle du och hantverkaren inte komma överens kan du vända dig till oss för vidare hantering av ärendet.
Fakturafrågor
Representatkontor i Göteborg
Har du frågor på fakturan vad gäller delbetalning eller inbetalning då skall du alltid kontakta Profina Finans. Uppgifterna hittar du på fakturan. Gäller frågorna själva innehållet på fakturan skall du i första hand kontakta hantverkaren vars kontaktuppgifter du hittar i sms från 24 Duty. Om du inte når framgång med hantverkaren är du välkommen att kontakta oss direkt så hjälper vi dig vidare.
Partners
Representantkontor i Göteborg
Du som ansluten partner kan ibland stöta på problem med appen, vissa funktioner, utbetalningar på utförda jobb, problem hos en kund eller rent av allmänna frågor kring partnerskapet. Då är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare.
SOCIALA MEDIER
GENERELL INFORMATION
24 Duty AB
Förmedlingstjänst
BESTÄLLNING
0240-24 24 24